Πώς ξέρετε εάν o ιστότοπος σας χρειάζεται επανασχεδιασμό;
Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Η σχεδίαση της ιστοσελίδας σας φαίνεται ξεπερασμένη;
- Μειώνονται οι μετατροπές / πωλήσεις σας;
- Έχετε λάβει παράπονα σχετικά με την εμπειρία χρήστη ή ζητήματα που σχετίζονται με το σχεδιασμό;
Εάν απαντήσατε ναι σε οποιαδήποτε από αυτές τις ερωτήσεις, απαιτείται επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σας άμεσα!
Η απόλυτη λίστα ελέγχου SEO θα συνδυάσει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση περιεχομένου με τεχνικές πτυχές όπως κώδικα και σχήμα. Δεν μπορείτε να έχετε σταθερό SEO χωρίς να συνδυάσετε το παραδοσιακό μάρκετινγκ περιεχομένου με μια σταθερή διαδικασία και μια πολύ ισχυρή βάση κώδικα.
Θα δείτε ότι η παρακάτω λίστα συνδυάζει πολλά στοιχεία πριν και μετά τη ζωντανή μετάδοση για να βεβαιωθείτε ότι οι κάτοχοι ιστότοπων έχουν ελέγξει διεξοδικά τον νέο ιστότοπο και έχουν επικυρώσει ότι το υπάρχον SEO θα επιβιώσει από τη μετάβαση.
- Αρχική ρύθμιση ιστοτόπου
- Ορίστε τον ιστότοπο ανάπτυξης για να μην ακολουθείτε, χωρίς ευρετήριο
- Επικυρώστε τις φιλικές διευθύνσεις URL της μηχανής αναζήτησης
- Σχεδιασμός περιεχομένου
- Χρησιμοποιήστε το Dyno Mapper για να ανιχνεύσετε τον υπάρχοντα ιστότοπο για να αποκτήσετε μια πλήρη λίστα διευθύνσεων URL
- Ελέγξτε το Google Search Console ή το SEMrush για να τεκμηριώσετε τη λίστα με τις κορυφαίες σελίδες προορισμού
- Αντιστοίχιση εστιασμένων ή στοχευμένων λέξεων-κλειδιών σε διευθύνσεις URL και δημιουργία ενός χάρτη ιστότοπου SEO
- Ελέγξτε τα σιλό περιεχομένου και επικυρώστε τις κατάλληλες σχέσεις γονέων / παιδιών
- Δημιουργία περιεχομένου
- Γράψτε ενημερωμένο περιεχόμενο που είναι τουλάχιστον 1.000 λέξεις
- Προσδιορίστε νέο περιεχόμενο για ορθογραφικά λάθη και γραμματική
- Στυλ νέου περιεχομένου για αναγνωσιμότητα (π.χ. μικρές παράγραφοι, υπότιτλοι, κουκκίδες)
- Ελέγξτε το περιεχόμενο για σωστή μετά-τίτλο και χρήση περιγραφής
- Ελέγξτε τις κορυφαίες σελίδες προορισμού για την επικύρωση ποιοτικού περιεχομένου και υπάρχει SEO
- Τεχνική αναθεώρηση SEO
- Ελέγξτε τη χρήση κεφαλίδας για να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σωστή διάρθρωση διάρθρωσης για μηχανές αναζήτησης και επισκέπτες
- Ελέγξτε τον ιστότοπο σε κινητές συσκευές για να επικυρώσετε την απόκριση σχεδίασης και η κωδικοποίηση είναι σε θέση και λειτουργεί σωστά
- Επικυρώστε το πρότυπο που κωδικοποιεί τα πρότυπα W3
- Ελέγξτε την αναλογία κώδικα προς κείμενο σε ζωντανές σελίδες
- Ελέγξτε και επικυρώστε το σχήμα και τα δομημένα δεδομένα
- Ελέγξτε τις εικόνες για σωστή χρήση του κειμένου alt
- Βελτιστοποίηση εικόνων για χρόνους φόρτωσης
- Ενημερώστε εσωτερικούς συνδέσμους για να προσαρμόσετε τη νέα δομή διευθύνσεων URL
- Δημιουργήστε ανακατευθύνσεις 301 για οποιεσδήποτε αλλαγές URL στο υπάρχον περιεχόμενο
- Δημιουργήστε έναν νέο χάρτη ιστότοπου XML
- Ελέγξτε το αρχείο Robots.txt και επικυρώστε
- Ιστοσελίδα Go-Live
- Κατάργηση χωρίς παρακολούθηση, χωρίς ευρετήριο στον ζωντανό ιστότοπο
- Ελέγξτε τους στόχους του Google Analytics για να επικυρώσετε τη δομή διευθύνσεων URL και τη νέα αντιστοίχιση ροής με έναν νέο ιστότοπο
- Ανεβάστε το νέο χάρτη ιστότοπου XML στο Google Search Console και στα Εργαλεία για Webmasters Bing
- Ελέγξτε το Google Search Console για τυχόν σφάλματα και διεύθυνση όπως απαιτείται
- Χρησιμοποιήστε το Dyno Mapper για ανίχνευση του νέου ιστότοπου και αναφορά σφαλμάτων
- Κατεβάστε το Πρότυπο PDF
Παρατηρήστε ότι η παραπάνω λίστα ελέγχου SEO για τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας ήταν γεμάτη με τυπικά στοιχεία που μπορεί να εκτελέσει σχεδόν οποιοσδήποτε προγραμματιστής ή κάτοχος ιστότοπου. Πολλά από αυτά τα βήματα γίνονται από έναν άνθρωπο ή με ένα δωρεάν εργαλείο SEO, όπως το Google Search Console.
Πώς ο Σχεδιασμός και η Ανάπτυξη του Ιστότοπου μπορεί να γίνει λάθος;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης αποτυγχάνει όχι επειδή κάποιος είναι τεμπέλης ή κακόβουλος, αλλά λόγω έλλειψης εκπαίδευσης και επικοινωνίας. Δυστυχώς, η δημιουργική διαδικασία που χρησιμοποιείται από τις περισσότερες εταιρείες και τμήματα μάρκετινγκ δεν λαμβάνει υπόψη τον περιορισμό του κινδύνου.
Για να κατανοήσετε την έκθεση σε κίνδυνο, σκεφτείτε τον αριθμό των μεμονωμένων αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια ενός επανασχεδιασμού. Πολλαπλασιάστε αυτό με το βάθος αλλαγής για κάθε στοιχείο. Φανταστείτε για μια στιγμή τη λίστα των αλλαγών που προτείνονται κατά τη διάρκεια μιας δημιουργικής συνάντησης.
Θα αλλάξετε την επικεφαλίδα της αρχικής σελίδας, τις εικόνες, τη διάταξη προτύπου σε ολόκληρο τον ιστότοπο, το σχεδιασμό γραμμής πλοήγησης, τις γραμματοσειρές, το καλάθι αγορών ή τις διατάξεις φόρμας και πολλά άλλα.
Πότε συζητάτε για τον κίνδυνο όλων αυτών των αλλαγών; Ίσως μερικές από αυτές τις αλλαγές βοηθούν τις μετατροπές και μερικές πιθανώς βλάπτουν. Πώς ξέρετε ποια έχουν θετική ή αρνητική επίδραση;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν γίνεται συζήτηση για τον μετριασμό του κινδύνου.
Οι έμποροι συνήθως μεταβαίνουν σε επανασχεδιασμό χωρίς να εφαρμόσουν μια διαδικασία για να δοκιμάσουν τα πρότυπα σελίδων και τις σελίδες προορισμού που αλλάζουν. Δεν υπάρχει κανένα σύστημα για την παρακολούθηση και αιτιολόγηση αυτών των αλλαγών σε σχέση με βασικές μετρήσεις μετατροπών.
Ο μετριασμός αυτών των κινδύνων μπορεί να γίνει μόνο με μια αυστηρή στρατηγική βελτιστοποίησης μετατροπών. Απαιτεί μια διαδικασία που περιλαμβάνει την κατανόηση του κοινού-στόχου, την ιεράρχηση των δοκιμαστικών υποθέσεων για την επίλυση προβλημάτων που παρεμποδίζουν τις μετατροπές, τη ρύθμιση ελεγχόμενων δοκιμών διαχωρισμού και την ανάλυση πληροφοριών από τα δεδομένα για την πραγματοποίηση ενημερωμένων αλλαγών.
Στρατηγική Πρώτα, επανασχεδιασμός ιστοσελίδας μετά!
Πριν κάνετε ένα σχέδιο με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να γίνει ένας σωστός επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη το γιατί χρειάζεστε ή θέλετε να επανασχεδιάσετε τον ιστότοπό σας. Σκεφτείτε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε με αυτόν τον επανασχεδιασμό:
- αποτρέποντας τους επισκέπτες από την αναπήδηση των σελίδων σας τόσο γρήγορα
- Κάντε τη βιβλιοθήκη σας με δυνατότητα λήψης πληροφοριών πιο προσβάσιμη
- πιο ενημερωτικές σελίδες
- μεγαλύτερη ευθυγράμμιση οπτικά με την επωνυμία σας
- βελτίωση της πλοήγησης σε μέσο όρο περισσότερες σελίδες ανά επίσκεψη
- βελτιώστε τον ιστότοπο SEO
και τα λοιπά.
Περιγράψτε ακριβώς ποιοι είναι οι στόχοι σας και δώστε προτεραιότητα σε μια αριθμημένη λίστα που θα χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε ανάλογα, και επισυνάψτε πραγματικά δεδομένα και αριθμούς με αυτούς τους στόχους.
Αφήστε μια απάντηση