Οι λέξεις-κλειδιά είναι το σημείο εκκίνησης του ιστότοπού σας βελτιστοποιημένο για μηχανές αναζήτησης. Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατατάξετε υψηλότερη θέση στο Google και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αλλά πώς βρίσκετε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας; Χρησιμοποιήστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Έρευνα για SEO – 14 Γρήγορες συμβουλές, πως θα βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά
Συμβουλή μπόνους: όταν ξεκινάτε την έρευνα λέξεων-κλειδιών, αφιερώστε λίγο χρόνο για να το κάνετε. Είναι καλό να εξετάζετε επίσης τις λέξεις-κλειδιά σας μία φορά το μήνα, όχι μόνο σαν αποτέλεσμα αλλά και στο πόσο αποδοτικές είναι σε σχέση με το κοινό.
1.Σκεφτείτε και γράψτε όλες τις λέξεις που σχετίζονται με την εταιρεία, το προϊόν, την αγορά, την τοποθεσία κ.λπ.
2.Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τους κύριους λόγους για τους οποίους τα άτομα πρέπει να είναι με την εταιρεία σας και όχι με τον ανταγωνιστή.
3.Μετά τη διαδικασία του “brainstorming” δείτε ποια κύρια θέματα μπορείτε να διακρίνετε. Προσπαθήστε να ολοκληρώσετε κάθε κύριο θέμα περαιτέρω.
4.Οι λέξεις-κλειδιά Long Tail γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν αναζήτηση με μία λέξη αλλά με συνδυασμό 3 ή 4 λέξεων. Για παράδειγμα, δεν αναζητάτε “Ταξί” αλλά “Υπηρεσίες ταξί στην Αθήνα”.
5. Προσθέστε συνώνυμα.
6. Ρωτήστε τους πελάτες πώς βρήκαν την εταιρεία σας.
7. Ελέγξτε την ιστοσελίδα των κύριων ανταγωνιστών σας. Ποιες λέξεις / όρους χρησιμοποιούν συχνά;
8. Χρησιμοποιήστε την πρόταση Google, ξεκινήστε να πληκτρολογείτε λέξεις-κλειδιά στη γραμμή αναζήτησης Google και δείτε ποιες αυτόματες προσθήκες συνοδεύει την Google.
9. Μην ξεχάσετε να ορίσετε τη γλώσσα στα Ελληνικά για τις πιο σχετικές ελληνικές λέξεις.
10. Χρησιμοποιήστε το Google Adwords Keyword Planner. Η επιλογή “Εύρεση νέων λέξεων-κλειδιών και λήψη δεδομένων από όγκους αναζήτησης” σάς βοηθά να ανακαλύψετε σχετικές λέξεις-κλειδιά και μπορείτε να δείτε αμέσως τον όγκο αναζήτησης και το επίπεδο ανταγωνισμού ανά λέξη-κλειδί.
11. Το A href διαθέτει επίσης πολλά χρήσιμα εργαλεία που μπορείτε να δοκιμάσετε δωρεάν για 14 ημέρες.
12. Εάν έχετε ρυθμίσει το Google Search Console, αναζητήστε την «Ανάλυση αναζήτησης» για τις λέξεις στις οποίες έχει ήδη βρεθεί ο ιστότοπός σας.
13. Δημιουργήστε ένα εύχρηστο πρότυπο στο Excel που λειτουργεί καλά για να παρακολουθείτε τις λέξεις-κλειδιά, τον όγκο αναζήτησης, την προτεραιότητα κ.λ.π.
14. Προσδιορίστε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι πιο σημαντικές για εσάς και ξεκινήστε με αυτές!
Έχετε ολοκληρώσει την έρευνα λέξεων-κλειδιών και χαρτογραφήσατε τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά σας; Τώρα είναι καιρός να ξεκινήσετε και να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για αυτές τις λέξεις. Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι να βελτιστοποιήσετε την ετικέτα τίτλου και τα meta-tag σας.
Αφήστε μια απάντηση