Digital Marketing Ορισμός – τι είναι;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο ονομάζεται επίσης διαδικτυακό μάρκετινγκ, αναφέρεται σε όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια, όπως είναι οι μηχανές αναζήτησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλους ιστότοπους, για να συνδεθούν με υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει επίσης την επικοινωνία μέσω μηνυμάτων κειμένου ή πολυμέσων.
Ποιος είναι ο ρόλος του Digital Marketing σε μια εταιρεία;
Για να ξεκαθαρίσει κάποιος στο μυαλό του το τι είναι το digital marketing θα πρέπει πρώτα να κατανοήσει τον αρχικό ορισμό που ο οποίος είναι το marketing. Θα έχετε σίγουρα ακούσει πολλές φορές μεγάλες επιχειρήσει να έχουν ένα ξεχωριστό τμήμα marketing για τη προώθηση και ενίσχυση της επιχείρησης από μέσα προς τα έξω. Τι είναι όμως στη πραγματικότητα και που χρησιμεύει;
Το marketing λοιπόν αφορά την οργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού η οποία στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών αλλά και των επιθυμιών του καταναλωτή. Αποδελτιώνει τις ανάγκες των καταναλωτών και έπειτα κάνοντας συγκεκριμένες ενέργειες και τακτικές διαμορφώνει μια στρατηγική για να καλύψει τις ανάγκες τους. Όλα αυτά πραγματοποιούνται αφού γίνουν προηγουμένως κάποιες άλλες ενέργειες όπως η έρευνα αγοράς ή η εξεύρεση των αναγκών της αγοράς.
Έτσι λοιπόν συμβαίνει και με το digital marketing αλλά πλέον στη ψηφιακή του μορφή και με άλλα μέσα. Το ψηφιακό μάρκετινγκ λοιπόν συμπεριλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ και γίνεται online μέσω του διαδικτύου. Βασικά εργαλεία του Digital Marketing είναι :
- Μηχανές αναζήτησης (google)
- Social Media
- E-mails
- Ιστοσελίδες
- Videos
Σήμερα μια επιχείρηση που έχει όραμα και φιλοδοξεί να διαπρέψει και να ξεχωρίσει στον κόσμο των επιχειρήσεων, θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν της την αναγκαιότητα της χρήσης του Digital Marketing και γενικότερα της χρήσης των ψηφιακών μέσων προώθησης.
Πώς ορίζει μια επιχείρηση το Digital Marketing;
Ανάλογα με τις στρατηγικές και την επιλογή των καναλιών επικοινωνίας για την σύνδεση των πελατών με το διαδίκτυο ορίζεται και το Digital Marketing. Μέσω της ιστοσελίδας και το περιεχόμενο των επιμέρους στοιχείων, δημιουργείται ένα φάσμα τακτικών το οποίο εκφράζει ουσιαστικά και το digital marketing.
Ξεκινώντας μια καμπάνια marketing οι marketers έχουν καταστήσει σαφές την εικόνα που θα πρέπει να έχει η εκάστοτε καμπάνια για να ολοκληρωθεί με επιτυχία. Κάποιοι από τους βασικούς τύπους του digital marketing είναι :
- Seo (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης)
- Διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media)
- Content Marketing
- Social media marketing
- Pay per click (PPC) Ads
- Affiliate marketing
- Email marketing
- Inbound marketing
Βασικοί Τύποι Digital Marketing
1. Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
Πρόκειται για τη διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας ώστε να “κατατάσσεται” υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας έτσι την ποσότητα της οργανικής (ή δωρεάν) επισκεψιμότητας που λαμβάνει η ιστοσελίδα σας. Τα κανάλια που επωφελούνται από το SEO περιλαμβάνουν ιστότοπους, ιστολόγια και infographics.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι προσέγγισης του SEO προκειμένου να δημιουργήσετε εξειδικευμένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτά περιλαμβάνουν:
On page SEO: Αυτός ο τύπος SEO επικεντρώνεται σε όλο το περιεχόμενο που υπάρχει “στη σελίδα” όταν κοιτάζετε έναν ιστότοπο. Ερευνώντας τις λέξεις-κλειδιά για τον όγκο αναζήτησης και την πρόθεσή τους (ή το νόημα), μπορείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις των αναγνωστών και να καταταγείτε υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs) που παράγουν αυτές οι ερωτήσεις.
OffpageSEO: Αυτός ο τύπος SEO επικεντρώνεται σε όλες τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα “εκτός σελίδας” όταν επιδιώκεται η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας. “Ποιες δραστηριότητες που δεν βρίσκονται στον δικό μου ιστότοπο θα μπορούσαν να επηρεάσουν την κατάταξή μου;” Θα μπορούσατε να ρωτήσετε. Η απάντηση είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι, γνωστά και ως backlinks. Ο αριθμός των εκδοτών που σας συνδέουν και το σχετικό “κύρος” αυτών των εκδοτών επηρεάζουν το πόσο ψηλά κατατάσσεστε για τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Με τη δικτύωση με άλλους εκδότες, τη συγγραφή φιλοξενουμένων αναρτήσεων σε αυτούς τους ιστότοπους (και την παραπομπή στον ιστότοπό σας) και τη δημιουργία εξωτερικής προσοχής, μπορείτε να κερδίσετε τα backlinks που χρειάζεστε για να ανεβάσετε τον ιστότοπό σας σε όλες τις σωστές θέσεις SERP.
Τεχνικό SEO: Αυτός ο τύπος SEO επικεντρώνεται στο backend του ιστότοπού σας και στον τρόπο κωδικοποίησης των σελίδων σας. Η συμπίεση εικόνων, τα δομημένα δεδομένα και η βελτιστοποίηση αρχείων CSS είναι όλες μορφές τεχνικού SEO που μπορούν να αυξήσουν την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας – ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης στα μάτια των μηχανών αναζήτησης όπως η Google.
2. Content Marketing
Ο όρος αυτός υποδηλώνει τη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου με σκοπό τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της μάρκας, την αύξηση της επισκεψιμότητας, τη δημιουργία οδηγών και πελατών.
Τα κανάλια που μπορούν να διαδραματίσουν ρόλο στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας περιλαμβάνουν:
Δημοσιεύσεις σε ιστολόγια: Η συγγραφή και δημοσίευση άρθρων σε ένα εταιρικό ιστολόγιο σας βοηθά να αποδείξετε την τεχνογνωσία σας στον κλάδο και να δημιουργήσετε οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης για την επιχείρησή σας. Αυτό τελικά σας δίνει περισσότερες ευκαιρίες να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες για την ομάδα πωλήσεών σας.
Ηλεκτρονικά βιβλία και λευκές βίβλους: Τα ηλεκτρονικά βιβλία, οι λευκές βίβλοι και παρόμοιο μακροσκελές περιεχόμενο βοηθούν στην περαιτέρω εκπαίδευση των επισκεπτών του ιστότοπου. Σας επιτρέπει επίσης να ανταλλάσσετε περιεχόμενο με τα στοιχεία επικοινωνίας ενός αναγνώστη, δημιουργώντας leads για την εταιρεία σας και προωθώντας τους ανθρώπους στο ταξίδι του αγοραστή.
Ακουστικό ή οπτικό περιεχόμενο: Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο είναι δημοφιλή κανάλια για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η δημιουργία περιεχομένου που μπορεί να κοινοποιηθεί στο διαδίκτυο ως βίντεο ή να ακουστεί στο ραδιόφωνο από τους ακροατές μπορεί να διευρύνει σημαντικά το δυνητικό σας κοινό.
3. Social Media Marketing
Μία από τις πιο διαδεδομένες τακτικές προώθησης μάρκετινγκ πλέον είναι τα social media. Μέσω της συγκεκριμένης τακτικής προωθείται το brand και το περιεχόμενο που επιθυμεί ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολύ σημαντικό ρόλο καθορίζουν τα κανάλια επικοινωνίας μέσω των οποίων θα δημιουργηθεί και η στρατηγική marketing. Κάποια από αυτά είναι :
- Snapchat
- Tik-tok
Για τη σωστή χρήση των παραπάνω καναλιών χρειάζεται γνώση και εμπειρία καθώς το συγκεκριμένο μέσω επειδή μπορεί να είναι και οπτικοακουστικό, χρειάζεται προσοχή και σημασία στο περιεχόμενο που θα αναρτηθεί.
4. Pay per click
Η PPC είναι μια μέθοδος για την προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, πληρώνοντας έναν εκδότη κάθε φορά που γίνεται κλικ στη διαφήμισή σας. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους PPC είναι οι διαφημίσεις Google, οι οποίες σας επιτρέπουν να πληρώνετε για τις πρώτες θέσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης της Google σε μια τιμή “ανά κλικ” των συνδέσμων που τοποθετείτε. Άλλα κανάλια στα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε PPC περιλαμβάνουν:
Διαφημίσεις επί πληρωμή στο Facebook:
Oι χρήστες μπορούν να πληρώσουν για να προσαρμόσουν ένα βίντεο, μια ανάρτηση εικόνας ή ένα slideshow, το οποίο το Facebook θα δημοσιεύσει στις ροές ειδήσεων των ατόμων που ταιριάζουν με το κοινό της επιχείρησής σας.
Καμπάνιες διαφημίσεων στο Twitter:
Oι χρήστες μπορούν να πληρώσουν για να τοποθετήσουν μια σειρά από αναρτήσεις ή σήματα προφίλ στις ροές ειδήσεων ενός συγκεκριμένου κοινού, όλα αφιερωμένα στην επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου για την επιχείρησή σας. Αυτός ο στόχος μπορεί να είναι η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, περισσότεροι οπαδοί στο Twitter, η εμπλοκή στο tweet ή ακόμη και οι λήψεις εφαρμογών.
Χορηγούμενα μηνύματα στο LinkedIn:
Oι χρήστες μπορούν να πληρώσουν για να στείλουν μηνύματα απευθείας σε συγκεκριμένους χρήστες του LinkedIn με βάση τον κλάδο και το ιστορικό τους.
5. Affiliate Marketing: Τι είναι και που στοχεύει;
Στη ελληνική μετάφρασή του το Affiliate marketing σημαίνει το μάρκετινγκ των συνεργατών. Πρόκειται λοιπόν, για ένα τύπο διαφήμισης βάσει απόδοσης όπου λαμβάνει κανείς προμήθεια για τη προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών κάποιου άλλου στην ιστοσελίδα του. έτσι λοιπόν μιλάμε για τη διαφήμιση που προωθεί μία εταιρεία μέσω κάποια άλλου και του εξασφαλίζει κάποια ποσοστά επί των πωλήσεων.
6. Email marketing
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως τρόπο επικοινωνίας με το κοινό τους. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο χρησιμοποιείται συχνά για την προώθηση περιεχομένου, εκπτώσεων και εκδηλώσεων, καθώς και για να κατευθύνει τους χρήστες προς τον ιστότοπο της επιχείρησης.
Οι τύποι μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορείτε να στείλετε σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν:
- Ενημερωτικά δελτία συνδρομής σε ιστολόγια.
- Επακόλουθα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους επισκέπτες του ιστότοπου που κατέβασαν κάτι.
- Ηλεκτρονικά μηνύματα καλωσορίσματος πελατών.
- Προωθητικές ενέργειες διακοπών για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης.
- Συμβουλές ή παρόμοιες σειρές emails για την εξυπηρέτηση πελατών.
7. Inbound Marketing
Το inbound marketing αναφέρεται σε μια μεθοδολογία μάρκετινγκ με την οποία προσελκύετε, εμπλέκετε και ευχαριστείτε τους πελάτες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάθε τακτική του ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέρεται παραπάνω, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής εισερχόμενου μάρκετινγκ, για να δημιουργήσετε μια εμπειρία πελάτη που λειτουργεί με τον πελάτη και όχι εναντίον του.
Ακολουθούν μερικά κλασικά παραδείγματα inbound marketing σε σχέση με το παραδοσιακό marketing:
- Blogging vs. pop-up διαφημίσεις
- Μάρκετινγκ βίντεο έναντι εμπορικής διαφήμισης
- Λίστες επαφών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναντι spam ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
8. Native Advertising
Η εγγενής διαφήμιση αναφέρεται σε διαφημίσεις που καθοδηγούνται κυρίως από το περιεχόμενο και εμφανίζονται σε μια πλατφόρμα μαζί με άλλο, μη αμειβόμενο περιεχόμενο. Οι διαφημιστικές αναρτήσεις του BuzzFeed είναι ένα καλό παράδειγμα, αλλά πολλοί άνθρωποι θεωρούν επίσης ότι η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι “εγγενής” – για παράδειγμα, η διαφήμιση στο Facebook και η διαφήμιση στο Instagram.
9. Marketing Automation
Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ αναφέρεται στο λογισμικό που χρησιμεύει στην αυτοματοποίηση των βασικών λειτουργιών μάρκετινγκ.
Πολλά τμήματα μάρκετινγκ μπορούν να αυτοματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες εργασίες που διαφορετικά θα έκαναν χειροκίνητα, όπως:
- Ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Η αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν σας επιτρέπει απλώς να στέλνετε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να συρρικνώσετε και να επεκτείνετε τη λίστα επαφών σας ανάλογα με τις ανάγκες, ώστε τα ενημερωτικά σας δελτία να πηγαίνουν μόνο στα άτομα που θέλουν να τα δουν στα εισερχόμενά τους.
- Προγραμματισμός αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Αν θέλετε να αυξήσετε την παρουσία του οργανισμού σας σε ένα κοινωνικό δίκτυο, πρέπει να δημοσιεύετε συχνά. Αυτό κάνει τη χειροκίνητη ανάρτηση μια λίγο ατίθαση διαδικασία. Τα εργαλεία προγραμματισμού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προωθούν το περιεχόμενό σας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για εσάς, ώστε να μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στη στρατηγική περιεχομένου.
- Ροές εργασίας Lead-nurturing: Η δημιουργία leads και η μετατροπή αυτών των leads σε πελάτες μπορεί να είναι μια μακρά διαδικασία. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία, στέλνοντας leads συγκεκριμένα email και περιεχόμενο μόλις πληρούν ορισμένα κριτήρια, όπως όταν κατεβάσουν και ανοίξουν ένα ebook.
10. Sponsored Content
Με το χορηγούμενο περιεχόμενο, εσείς ως brand πληρώνετε μια άλλη εταιρεία ή οντότητα για να δημιουργήσει και να προωθήσει περιεχόμενο που συζητά για τo brand ή την υπηρεσία σας με κάποιο τρόπο.
Ένας δημοφιλής τύπος χορηγούμενου περιεχομένου είναι το μάρκετινγκ επιρροής. Με αυτό το είδος χορηγούμενου περιεχομένου, μια μάρκα χορηγεί έναν influencer του κλάδου της για να δημοσιεύσει αναρτήσεις ή βίντεο σχετικά με την εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένας άλλος τύπος χορηγούμενου περιεχομένου θα μπορούσε να είναι μια δημοσίευση σε ιστολόγιο ή ένα άρθρο που γράφεται για να αναδείξει ένα θέμα, μια υπηρεσία ή μια μάρκα.
11. Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
Όταν ένας δυνητικός οδηγός αναζητά ένα προϊόν ή μια επιχείρηση που σχετίζεται με τη δική σας, είναι μια μεγάλη ευκαιρία για προώθηση. Η πληρωμένη διαφήμιση και το SEO είναι δύο εξαιρετικές στρατηγικές για την προώθηση της επιχείρησής σας ώστε να αξιοποιήσετε αυτές τις μελλοντικές πληροφορίες. Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης είναι ένας άλλος τρόπος αύξησης της επισκεψιμότητας του ιστότοπου με την τοποθέτηση πληρωμένων διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης. Οι δύο πιο δημοφιλείς υπηρεσίες SEM είναι οι Bing Ads και οι Google Ads. Αυτές οι πληρωμένες διαφημίσεις προσαρμόζονται άψογα στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, προσφέροντας άμεση ορατότητα. Αυτό είναι επίσης ένα παράδειγμα αποτελεσματικής εγγενούς διαφήμισης.
Πως να κάνεις Digital Marketing
1. Όρισε τους στόχους σου.
Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε με τον εντοπισμό και τον καθορισμό των στόχων σας, καθώς η στρατηγική σας θα διαμορφωθεί διαφορετικά ανάλογα με τους στόχους αυτούς. Για παράδειγμα, εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, ίσως να θέλετε να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή στην προσέγγιση νέων ακροατηρίων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Εναλλακτικά, ίσως θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις ενός συγκεκριμένου προϊόντος – αν είναι έτσι, είναι πιο σημαντικό να επικεντρωθείτε στο SEO και στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου για να προσελκύσετε πιθανούς αγοραστές στον ιστότοπό σας. Επιπλέον, αν οι πωλήσεις είναι ο στόχος σας, μπορείτε να δοκιμάσετε καμπάνιες PPC για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα μέσω πληρωμένων διαφημίσεων.
Σε κάθε περίπτωση, είναι ευκολότερο να διαμορφώσετε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ αφού έχετε καθορίσει τους μεγαλύτερους στόχους της εταιρείας σας.
2. Προσδιόρισε το κοινό που στοχεύεις
Ενα από τα μεγαλύτερα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα στόχευσης συγκεκριμένου κοινού – ωστόσο, δεν μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό το όφελος αν δεν έχετε πρώτα προσδιορίσει το κοινό-στόχο σας.
Φυσικά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το κοινό-στόχος σας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το κανάλι ή τους στόχους που έχετε για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή εκστρατεία.
Για παράδειγμα, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας στο Instagram είναι νεότερο και προτιμά τα αστεία μιμίδια και τα γρήγορα βίντεο – αλλά το κοινό σας στο LinkedIn τείνει να αποτελείται από επαγγελματίες μεγαλύτερης ηλικίας που αναζητούν πιο τακτικές συμβουλές. Θα πρέπει να διαφοροποιήσετε το περιεχόμενό σας για να απευθυνθείτε σε αυτά τα διαφορετικά κοινά-στόχους.
3. Βελτιστοποίησε τις υπηρεσίες σου σε mobile version
Ένα άλλο βασικό στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ για κινητά. Στην πραγματικότητα, η χρήση smartphone στο σύνολό της αντιπροσωπεύει το 69% του χρόνου που αφιερώνεται στην κατανάλωση ψηφιακών μέσων στις ΗΠΑ, ενώ η κατανάλωση ψηφιακών μέσων που βασίζονται σε επιτραπέζιους υπολογιστές αποτελεί λιγότερο από το ήμισυ – και οι ΗΠΑ εξακολουθούν να μην είναι ο μεγαλύτερος οπαδός της κινητής τηλεφωνίας σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τις ψηφιακές διαφημίσεις, τις ιστοσελίδες, τις εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία σας για κινητές συσκευές. Εάν η εταιρεία σας διαθέτει μια εφαρμογή για κινητά που επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν με το εμπορικό σήμα σας ή να αγοράζουν τα προϊόντα σας, η εφαρμογή σας εμπίπτει επίσης στην ομπρέλα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τι κάνει ο digital marketer ;
Οι digital marketers είναι υπεύθυνοι για την προώθηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος και της δημιουργίας νέων πελατών μέσω όλων των ψηφιακών καναλιών – τόσο των δωρεάν όσο και των επί πληρωμή – που έχει στη διάθεσή της μια εταιρεία. Τα κανάλια αυτά περιλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον ιστότοπο της εταιρείας, την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τη διαφήμιση και το ιστολόγιο της εταιρείας.
Ο digital marketer εστιάζει συνήθως σε έναν διαφορετικό βασικό δείκτη απόδοσης (KPI) για κάθε κανάλι, ώστε να μπορεί να μετρήσει σωστά τις επιδόσεις της εταιρείας σε κάθε κανάλι. Ένας υπεύθυνος ψηφιακής προώθησης που είναι υπεύθυνος για το SEO, για παράδειγμα, μετράει την “οργανική επισκεψιμότητα” του ιστοτόπου του Σε μικρές εταιρείες, ένας γενικός υπεύθυνος μπορεί να κατέχει πολλές από τις τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που περιγράφονται παραπάνω ταυτόχρονα. Σε μεγαλύτερες εταιρείες, αυτές οι τακτικές έχουν πολλούς ειδικούς που ο καθένας τους επικεντρώνεται σε ένα ή δύο μόνο από τα ψηφιακά κανάλια της μάρκας.
Λειτουργεί το ψηφιακό μάρκετινγκ για όλες τις επιχειρήσεις ;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργήσει για κάθε επιχείρηση σε κάθε κλάδο. Ανεξάρτητα από το τι πουλάει η εταιρεία σας, το ψηφιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να περιλαμβάνει τη δημιουργία προσωπικοτήτων αγοραστή για τον εντοπισμό των αναγκών του κοινού σας και τη δημιουργία πολύτιμου διαδικτυακού περιεχομένου. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να εφαρμόζουν μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ με τον ίδιο τρόπο.
Η Hellas web είναι εταιρεία Αθήνα που αναλαμβάνει την εφαρμογή digital marketing επαγγελματικά και με εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Αφήστε μια απάντηση