Το κείμενο θεωρείται ως ο Βασιλιάς μιας ιστοσελίδας.
Οι ιστοσελίδες για να επιτύχουν υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη της Google θα πρέπει να διαθέτουν ορθά δομημένα κείμενα, τα οποία να αποδίδουν σωστά τις λέξεις κλειδιά.
Η Hellas – Web σας δίνει την δυνατότητα συγγραφής τέτοιων περιεχομένων για την ιστοσελίδα σας. Η εταιρεία μας πρωτοπορεί, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες στην βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων. Οι καταναλωτές έχουν γίνει απίστευτα απαιτητικοί και για αυτό χρειάζονται πιο έξυπνους τρόπους διαφήμισης.
Για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να προωθήσετε σωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει τα κείμενα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας ή τα κείμενα της διαφημιστικής σας καμπάνιας, να είναι σαφή και ελκυστικά.
ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Οι έμπειροι συνεργάτες μας παράγουν πρωτότυπα και καλογραμμένα άρθρα, τροφοδοτώντας το ιστολόγιο σας με άριστο περιεχόμενο.
Όταν μιλάμε για συγγραφή κειμένου online ουσιαστικά μιλάμε και για content marketing και αυτό αποτελεί ένα νέο και αποτελεσματικό τρόπο να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας μέσω δημιουργίας πρωτότυπου, ενδιαφέροντος και μοναδικού περιεχομένου. Δεν υπάρχει πιο άμεσος τρόπος για να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους χρήστες και να τους μετατρέψετε σε μελλοντικούς πελάτες.
Η συγγραφή περιεχομένου λοιπόν πρέπει να είναι προσεκτική αλλά κυρίως επαναλαμβανόμενη διαδικασία. Ο στόχος του είναι η παράδοση τέτοιων πληροφοριών που θα δείξουν για πιο λόγο η δική σας εταιρία είναι διαφορετική από των ανταγωνιστών της και γιατί θα πρέπει να επιλέξουν να επενδύσουν σε εσάς και όχι σε άλλους. Μιλώντας βέβαια για content marketing δεν αναφερόμαστε μόνο στην συγγραφή περιεχομένου αλλά και στα media. Χρησιμοποιείται δηλαδή για να ενημερώσει αλλά κυρίως ως ένα κανάλι προκειμένου η πληροφορία να φτάσει σε εκείνον που πραγματικά ενδιαφέρεται και εκεί εντάσσεται η επιτυχία του. Όσο πιο δυνατό το περιεχόμενο και τα συμφραζόμενα τύπου φωτογραφίες, βίντεο και άλλα, τόσο πιο ελκυστικό γίνεται σε εκείνους που αναζητούν από την ανάγνωση και την παρατήρηση του να βρει μια απάντηση ή ακόμα και λύση στο θέμα που τον απασχολεί. Όταν λοιπόν μείνει ικανοποιημένος ο εκάστοτε εν δυνάμει πελάτης τότε οι πιθανότητες να προτιμήσει την δική σας επιχείρηση από χιλιάδες άλλες με παρόμοιο προϊόν ή υπηρεσία είναι μεγαλύτερες.
Πώς όμως φτάνουμε στο σημείο να διανέμουμε περιεχόμενο που τελικά να απαντάει στις ερωτήσεις των ομάδων από ανθρώπους τους οποίους στοχεύουμε να μετατρέψουμε σε πελάτες? Είναι απλό! Θα πρέπει να μπούμε στα παπούτσια των καταναλωτών , να αναλύσουμε σε τι φάση του αγοραστικού κύκλου βρίσκονται και να μαντέψετε τις πραγματικές τους επιθυμίες. Επίσης, πολύ σημαντικό, ίσως το πιο σημαντικό αποτελεί ο τρόπος που θα το διατυπώσουμε.