Κατασκευή ιστοσελίδων. Δημιουργήστε ένα εξαιρετικό ταξίδι για τους πελάτες με τον ιστότοπό σας…
Πριν από χρόνια, τα ταξίδια μας περιορίστηκαν σε αποθηκευτικούς χώρους , αντικείμενα – souvenir και εισιτήρια. Σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο πολυμέσων ιστότοπων, κοινωνικών μέσων, συνομιλιών, ενημερωτικών δελτίων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Αυτά τα ψηφιακά ταξίδια έχουν αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με εταιρείες και προϊόντα.
Στον σημερινό κόσμο, ένα ψηφιακό ταξίδι πελατών δεν ξεκινά και σταματά μόνο στον ιστότοπο. Αντ ‘αυτού, εκτείνεται σε πολλούς τύπους μεθόδων επικοινωνίας από email και κουτιά συνομιλίας έως κοινωνικά μέσα και εφαρμογές. Έχουμε πολλές ευκαιρίες να αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας και να κάνουμε μια διαρκή εντύπωση.
Φυσικό κατάστημα vs ηλεκτρονικό κατάστημα – Φυσικές διαδρομές οπτικών αντιδράσεων προϊόντος:
Στον φυσικό κόσμο, ένας ιδιοκτήτης καταστήματος ή ένας πωλητής μπορεί να αλληλεπιδρά με τον αγοραστή. Μπορούν να δουν οπτικά την αντίδραση ενός ατόμου σε ένα προϊόν, μια οθόνη ή μια εκδήλωση. Είναι παρόντες, εδώ και τώρα, και μπορούν να λάβουν τα σχόλια των πελατών.
Αυτό παρέχει ανεκτίμητα δεδομένα και επιτρέπει στον πωλητή να βελτιστοποιήσει και να βελτιώσει τις διαδικασίες του. Τα ψηφιακά ταξίδια δεν έχουν οπτικό συναίσθημα. Όταν ο κόσμος μετακόμισε στο ψηφιακό, μας παρουσιάστηκε μια τεράστια ποσότητα νέων προκλήσεων.
Ο κόσμος αυτός, λοιπόν, είναι εντελώς διαφορετικός από αυτόν του καταστήματος. Δεν μπορούμε να «δούμε» τίποτα. Αντ ‘αυτού πρέπει να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικές μεθόδους για να λάβουμε σχόλια. Αυτό καθιστά τη διαδικασία πώλησης πολύ πιο δύσκολη και πολύ περισσότερο εμπλεκόμενη.
Google Analytics:
Το Google Analytics παρέχει κάποια σχόλια για εμάς και ενώ ορισμένες από τις αναφορές είναι καταπληκτικές, βασίζονται σε δεδομένα και δεν έχουν τον συναισθηματικό παράγοντα. Είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, αλλά είναι πολύ περιορισμένο.
Κοιτάξτε καθημερινά σημεία επαφής:
Αυτό μας αναγκάζει να αναζητήσουμε συγκίνηση και ανατροφοδότηση σε άλλες πηγές. Και ενώ μπορεί να πιστεύετε ότι αυτά δεν υπάρχουν, υπάρχουν πραγματικά εναλλακτικές πηγές δεδομένων.
Το ταξίδι των πελατών μπορεί να εκτείνεται σε πολλούς τύπους καναλιών επικοινωνίας. Με λίγη προσπάθεια, μπορούμε να λάβουμε σχόλια από διάφορες διαφορετικές τοποθεσίες:
- Αριθμός κλικ για αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης
- Αναλυτικά στοιχεία ιστότοπων, όπως κορυφαίες σελίδες, ποσοστά εγκατάλειψης και Ερωτήσεις ιστότοπου
- Ποσοστά απόκρισης προσφοράς ιστότοπου
- Κοινωνικά μέσα κοινοποίησης, επισημάνσεις “μου αρέσει” και σχόλια
- Κριτικές πελατών
- Συνεντεύξεις χρηστών
- Έρευνες και δημοσκοπήσεις
- Αποτελέσματα δοκιμών A / B
- Το κόλπο είναι να παρακολουθείτε αυτά τα σχόλια, να τα αναλύετε και να λαμβάνετε μέτρα για να βελτιώσετε το ταξίδι των πελατών.
κατασκευή ιστοσελίδων – σχεδιασμός του χάρτη ιστοτόπου
Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν αφορά μόνο κεφαλίδες, υποσέλιδα ή πλευρικές γραμμές. Ο καλός σχεδιασμός είναι να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις και να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι ερωτήσεις ισχύουν για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Πρόκειται για την εξεύρεση λύσεων στα προβλήματα των επισκεπτών σας και την παρουσίαση αυτών των λύσεων σε μια συνεκτική σχεδίαση. Πρόκειται για τη χαρτογράφηση ενός ταξιδιού για τους επισκέπτες σας και τη δημιουργία σαφών διαδρομών για να ακολουθήσουν.
Η επιτυχής σχεδίαση ιστοσελίδας δεν αφορά εμάς ή εσάς. Όταν γίνει σωστά, θα επικεντρωθεί στον επισκέπτη σας και πώς ο ιστότοπός σας μπορεί να τους βοηθήσει να εντοπίσουν τις σωστές πληροφορίες και να τους ενθαρρύνει να αναλάβουν δράση.
Πρέπει να συνδυάσετε τη κατασκευή ιστοσελίδων και το περιεχόμενο για να κάνετε έναν ιστότοπο με επιτυχία ώστε να αποκτήσετε νέους επισκέπτες. Ο στόχος είναι να παρουσιάσουμε διαφορετικές πληροφορίες σε κάθε άτομο και να διασφαλίσουμε ότι αυτές οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες !
Όσο περισσότερο παρουσιάζετε τον επισκέπτη σας με πληροφορίες σχεδιασμένες γύρω από τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχετε να τα μετατρέψετε σε συνδρομητή, προοπτική ή πώληση.
Δημιουργήστε έναν χάρτη ιστότοπου με βάση τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και το ιδανικό ταξίδι των πελατών.
Η επιτυχία για μια κατασκευή ιστοσελίδας απαιτεί χρόνο:
Εδώ είναι το μαγικό με τα ταξίδια « δεν θα περίμενα ποτέ να είμαι εκεί που είμαι σήμερα, αλλά το ταξίδι μου με έφερε εδώ και ελέγχω πλέον το δικό μας ταξίδι και αυτό είναι ισχυρό για την επιχείρηση μου»
Το WordPress παρέχει μια τεράστια ευελιξία και δημιουργικότητα, η οποία μας επιτρέπει να ελέγξουμε το ψηφιακό ταξίδι εκατομμυρίων ανθρώπων!
Αφήστε μια απάντηση