Έχετε μια επιχείρηση που θα θέλατε να είναι ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google; Η επίτευξη αυτού του στόχου σας στα χέρια της εταιρείας μας, θα γίνει πραγματικότητα με τις υπηρεσίες SEO (Search Engine Optimization), τις οποίες μπορούμε να σας προσφέρουμε. Πρώτα όμως, θα πρέπει να είστε βέβαιοι ότι έχετε εκμεταλλευθεί πλήρως τη περιγραφή των υπηρεσιών – προϊόντων σας αλλά και τις δυνατότητες που σας δίνουν! Καθοριστικός παράγοντας λοιπόν για την υψηλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google, και όχι μόνο, είναι η σωστή περιγραφή των υπηρεσιών – προϊόντων που θα επιλέξετε . Οι περιγραφές βοηθούν επιπλέον και στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο Google Ads και στο πόσοι επισκέπτες θα σας επιλέξουν για την αγορά κάποιου προϊόντος από το e-shop σας, αλλά και για να επικοινωνήσουν μέσω του site σας.
πώς οι περιγραφές σχετίζονται με τα οργανικά αποτελέσματα της Google, με τις διαφημίσεις Google Ads αλλά και με το conversion Rate.
Όσον αφορά τη Google, εξελίσσετε συνεχώς αναβαθμίζοντας διαρκώς τον αλγόριθμό της. Αφού αναλύσει τους όρους αναζήτησης, αποφασίζει σε ποια θέση θα εμφανίσει την επιχείρησή σας. Φυσικά όπως αντιλαμβάνεστε ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής της google για την θέση κατάταξης της κάθε επιχείρησης είναι το περιεχόμενο του κάθε site, χωρίς όμως να είναι ο μοναδικός. Μαθαίνοντας λοιπόν τις λέξεις με τις οποίες ψάχνουν οι χρήστες τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και αφού γράψετε 2-3 παραγράφους αντίστοιχα σε κάθε προϊόν ή υπηρεσία, το site σας θα αρχίσει να ανεβαίνει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Προχωρώντας στην συσχέτιση των περιγραφών με τις διαφημίσεις Google Ads, θα πρέπει να τονίσουμε ότι εφόσον η Google είναι συνεχώς εξελισσόμενη άλλο τόσο αντιλαμβάνεται και την συνάφεια από τη συμπεριφορά των χρηστών που κάνουν click στη διαφήμισή σας από το περιεχόμενο του site σας! Η συνάφεια του όρου αναζήτησης και της διαφήμισης λοιπόν, είναι παράγοντας που επηρεάζει το κόστος του click.
Τέλος, η περιγραφή υπηρεσιών – προϊόντων είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας και για την απόφαση της τελικής αγοράς. Με μια ωραία περιγραφή, το προϊόν θα καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη με σκοπό να τον πείσει να προβεί στην αγορά του. Μέσα από την διαδικτυακή έρευνα αγοράς που θα πραγματοποιήσει ο καταναλωτής σίγουρα δεν θα αποκλείσει το προϊόν το οποίο έχει τις πληροφορίες που χρειάζεται, καθώς του δίνει την σιγουριά της ποιότητας του προϊόντος και της υπηρεσίας που αναζητά.
Συμπερασματικά η επιχείρηση πρέπει να στοχεύει στην περιγραφή των υπηρεσιών – προϊόντων, οι οποίες θα είναι διαμορφωμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κερδοφόρες σχετικά με τις πωλήσεις. Ένα τέτοιο βήμα εκτός του ότι θα εκτιμηθεί από την Google, καθώς το πλέον εμπλουτισμένο site σας θα δίνει αξία στις αναζητήσεις των χρηστών αυτόματα θα δείτε ότι ανεβαίνετε όλο και πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Εσείς με τις εμπλουτισμένες περιγραφές σας βοηθάτε τους χρήστες να έχουν μια πλήρη εικόνα για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, που είναι και ο πρωταρχικός σας στόχος και η Google με την σειρά της βοηθάει την επιχείρησή σας να ανέβει ολοένα και περισσότερο στα οργανικά αποτελέσματα της Google!
Αφήστε μια απάντηση