Ο σχεδιασμός λογοτύπου μιας επιχείρησης είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, καθώς το λογότυπο κάθε επιχείρησης θα πρέπει να είναι σε θέση να απεικονίζει το όνομα και τον σκοπό της. Ωστόσο ένα λογότυπο θα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ένα σύμβολο αναγνώρισης. Εάν ένα λογότυπο μεταφέρει το μήνυμα της επωνυμίας σας, αυτόματος αποδεικνύει ότι έχει σχεδιαστεί σωστά και τότε θα μπορέσει να δημιουργήσει συναισθηματική σύνδεση με το κοινό-στόχο σας.
Γιατί ένα λογότυπο είναι σημαντικό;
Ένα λογότυπο είναι η πρώτη εντύπωση της επιχείρησής σας. Και όλοι ξέρουμε πόσο σημαντική είναι η πρώτη εντύπωση! Από την άλλη σας βοηθά να δημιουργήσετε μια ταυτότητα μάρκας στην οποία θα παραπέμπει η επιχείρησή σας, κάτι εξίσου σημαντικό. Με αυτό τον τρόπο ο κόσμος θα σας θυμάται μέσα από το σύμβολο-λογότυπό σας, το οποίο θα σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας! Επομένως, η δημιουργία ενός λογοτύπου πρέπει σαφώς να είναι υψηλή στη λίστα των προτεραιοτήτων σας κατά την έναρξη μίας επιχείρησης.
Το σωστό λογότυπο – Τα στοιχεία που θα πρέπει να έχει
Χρώμα:
Τα χρώματα είναι οι βασικοί φορείς επικοινωνίας του μηνύματός σας. Κάθε χρώμα συμβολίζει και κάτι διαφορετικό το οποίο περνάει στο κοινό σας.
Η παλέτα χρωμάτων του λογοτύπου σας μπορεί να αποτελείται από ένα ή περισσότερα χρώματα, αν και σας συστήνουμε να μείνετε στον συνδυασμό μεταξύ δύο ή τριών χρωμάτων. Τα οποία θα εισχωρήσουν και σε άλλα υλικά της επιχείρησής σας.
Τυπογραφία:
Η τυπογραφία περιλαμβάνει τα γράμματα του λογοτύπου σας. Θα βρείτε διάφορα λογότυπα χτισμένα γύρω από ένα γράμμα ή ακόμα και το πλήρες όνομα μιας επιχείρησης. Σημασία όμως έχει να εκφράζει εσάς και την επιχείρησή σας, όπως και το χρώμα.
Εικόνα:
Η εικόνα που θα κατοχυρωθεί για το λογότυπό σας θα μπορούσε να είναι ένα σύμβολο, μια εικόνα που θα αντιπροσωπεύει ότι ασχολείται η επιχείρησή σας ή κάτι που αντιπροσωπεύει εσάς τον ίδιο.
Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μια εικόνα, θυμηθείτε ότι το μέγεθός της αλλάζει ανάλογα με το που τοποθετείται και γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να είναι μια εικόνα η οποία θα είναι σαφές.
Tagline:
Η tagline βρίσκεται κάτω από το λογότυπο και συνήθως περιλαμβάνει μια πρόταση ή φράση που έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει το κοινό σας ή μια διευκρίνιση της επιχείρησής σας.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα λογότυπα δεν είναι απαραίτητο να συνοδεύονται από μια tagline εκτός αν η εικόνα του λογοτύπου είναι μια αφηρημένη ερμηνεία. Τότε σας δίνει την ευκαιρία να δείξετε στους πελάτες με τι σχετίζεται η επιχείρησή σας.
Πως να επιλέξω λογότυπο;
Πρέπει να είναι κατάλληλο για το κοινό:
Τα λογότυπα που αντηχούν στο κοινό-στόχο είναι και τα πιο πετυχημένα! Αφού δεν αντιπροσωπεύουν μόνο την επιχείρησή σας αλλά και τους ανθρώπους που απευθύνεστε. Για παράδειγμα το χρώμα που θα επιλεχθεί θα πρέπει να αντιστοιχεί στα προϊόντα-υπηρεσίες σας στα οποία το κοινό σας θα έχει πρόσβαση.
Θα πρέπει να διαβάζεται εύκολα:
Αν το κοινό-στόχος σας αναγκάζεται να αποκρυπτογραφήσει το λογότυπό σας το πιο πιθανό είναι να εξαφανιστεί γρηγορότερα! Ωστόσο το λογότυπο θα πρέπει να είναι εύκολα κατανοητό με την πρώτη ματιά.
Θα πρέπει να είναι ξεχωριστό:
Η έμπνευση από μια εταιρεία για το λογότυπό σας θα πρέπει να υπάρχει. Παρόλα αυτά ο στόχος ενός λογοτύπου είναι η διαφοροποίηση της επωνυμίας σας από τον ανταγωνισμό. Σε συνδυασμό με την άποψή σας, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα ξεχωριστό.
Τώρα που αποκτήσατε μια σαφέστερη εικόνα για τον ρόλο τον οποίο παίζει ένα λογότυπο στην επιχείρησή σας, δεν νομίζετε ότι ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε το δικό σας ταξίδι επωνυμίας με το σχεδιασμό του λογοτύπου σας μαζί με την Hellas Web;
Αφήστε μια απάντηση