Ποιές είναι οι πιο συνηθισμένες παγίδες που πέφτουν οι νέες επιχειρήσεις και πως μπορούν να αποφεύγουν τα πιο συχνά λάθη;
Αν είστε νέα επιχείρηση βάση αυτού του άρθρου θα μπορείτε να αναπτύξετε σωστά την επιχείρηση σας και να τα καταφέρετε!
Τα πιο σημαντικά λάθη που μπορούν να γίνουν στις νέες επιχειρήσεις είναι τα εξής:
- Το πρώτο λάθος που κάνουν οι νέες επιχειρήσεις είναι να μην χρησιμοποιούν σχεδίαση πλάνου ,αυτό άλλωστε είναι και το πιο συχνό τους λάθος. Όλες οι νέες επιχειρήσεις πρέπει να ακολουθούν ένα βασικό πλάνο δηλαδή ένα σχέδιο όπου ο κάθε εργαζόμενος – υπάλληλος θα πρέπει να ακολουθήσει για τις εργασίες που του έχουν ανατεθεί σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ποιος είναι ο στόχος σας την επομένη βδομάδα, τον επόμενο μήνα, τον επόμενο χρόνο; Ποια θα ήταν τα σημεία που θα πρέπει να διορθώσετε και να βελτιώσετε; Ποιες είναι οι ευκαιρίες που πρέπει να πάρει η επιχείρηση σας στο επόμενο χρονικό διάστημα ; Ποιοι είναι οι κύριοι ανταγωνιστές από τους οποίους απειλείται η επιχείρηση σας ;
- Μηδενική ή μικρή επένδυση στο marketing. Ίσως ένα από τα πιο σπουδαία λάθη των ελληνικών επιχειρήσεων. Πολλές επιχειρήσεις επενδύουν σποραδικά ή ασήμαντα κεφάλαια στην ανάπτυξη και την προώθηση της επιχείρησής τους. Η επένδυση και μάλιστα η συστηματική επένδυση ενός σημαντικού budget στο marketing είναι αυτή που θα σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Επίσης θα προβάλλει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, θα ενισχύσει την φήμη σας ,θα αυξήσει τις πωλήσεις σας και φυσικά το μερίδιο σας στην αγορά.
- Το χτίσιμο μιας λάθος ομάδας. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να καταστραφεί µια επιχείρηση είναι τα λάθος άτομα είτε η λάθος σύνθεση μιας ομάδας. Πολλοί συμβιβάζονται µε το προσωπικό τους χωρίς να είναι ευχαριστημένοι και πιστεύουν ότι δεν είναι τόσο σημαντική η επιλογή των ατόμων, αρκεί “να βγαίνει η δουλειά”. Ουσιαστικά όμως η ομάδα μιας νέας επιχείρησης , οι εργαζόμενοι , οι συνεργάτες είναι ο βασικότερος παράγοντας που μπορεί να κατευθύνει την επιχείρηση σας στην αύξηση των πωλήσεων.
- Δεν βελτιώνετε ή δεν αναπτύσσετε την επιχείρησή σας. Κάθε επιχείρηση οφείλει να ανακαλύπτει τρόπους και να βελτιώνεται καθημερινά. Και κάθε μικρή και νέα επιχείρηση πρέπει να αναπτύσσεται λίγο – λίγο κάθε µέρα και να σημειώνει σταδιακή πρόοδο. Εάν υπάρχει στασιμότητα δεν θα αρέσει σε κανέναν γιατί δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεστε να γίνεται καλύτερος και να να προσφέρεται επιπλέον υπηρεσίες από αυτές που ήδη υπάρχουν άρα οι πελάτες θα ψάξουν να βρουν την επιχείρηση που θα κάνει όλα τα παραπάνω προκειμένου να κάνει την πιο σωστή επιλογή για την αγορά του.
Η συνεχής βελτίωση είναι το κλειδί για την επιτυχία!
- Δεν καταλαβαίνετε τι είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες σας!
Όταν δεν μπορείτε να καταλάβετε ποια υπηρεσία ή ποιο προϊόν θέλουν οι πελάτες σας, τότε δεν μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε. Και αν δεν έχετε πελάτες, δεν έχετε και επιχείρηση. Πολλές φορές οι µικρές – νέες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο να παρέχουν στον πελάτη τους αυτό που αναζητά.
Αυτά είναι τα πιο συχνά λάθη που μπορούν να κάνουν οι νέες επιχειρήσεις για αυτό πάντα να ακολουθείτε ένα στρατηγικό πλάνο και ένα πρόγραμμα έτσι ώστε να βαίνουν όλα καλά.
Αφήστε μια απάντηση