Τα GOOGLE SHOPPING ADS είναι ένα τέτοιο πανίσχυρο εργαλείο που προβάλλει τις επιχειρήσεις ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Εάν μάλιστα αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να προσφέρουν τα μέγιστα αποτελέσματα με το λιγότερο κόστος.
Η GOOGLE δεν σταματά να μας εκπλήσσει. Είναι μία παγκόσμια πλατφόρμα , ένας κολοσσός της τεχνολογίας και της ευρηματικότητας. Κάθε μέρα βοηθάει με εκατοντάδες εργαλεία την κάθε επιχείρηση να προβάλλει τα προϊόντα και υπηρεσίες της για να προσεγγίσει νέους πελάτες και αυξήσει τα έσοδα της.
Τι είναι όμως τα GOOGLE SHOPPING ADS;
Τα Google Shopping Ads είναι διαδικτυακές διαφημίσεις οι οποίες παρουσιάζουν μια λίστα από προϊόντα της επιχείρησής σας σε στοχευμένο κοινό, και δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες εάν επιθυμούν κάνοντας ένα απλό κλικ να προβούν σε άμεσες αγορές από το κατάστημα σας. Σε σταθερά ανοδική πορεία αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μέρες μας.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις αναθέτουν το έργο του σχεδιασμού των Google Shopping Ads σε εμάς που γνωρίζουμε βήμα βήμα την διαδικασία αυτήν και μπορούμε να προσαρμόσουμε το περιεχόμενο μιας τέτοιας καμπάνιας ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική και αποδοτική. Για να πετύχει όμως ένα Google Shopping Ad οφείλουμε να ακολουθάμε μια σειρά από πρακτικές προϋποθέσεις με βασικότερη όλων την παροχή όσο το δυνατόν περισσότερων πληροφοριών για ένα συγκεκριμένο προϊόν , δηλαδή όσο πιο πολλά στοιχεία για ένα προϊόν διοχετεύει την επιχείρηση σας στο shopping feed της , τόσο πολύ καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα μιας Google Shopping Ads καμπάνιας.
Ποια είναι τα οφέλη μιας διαφημιστικής καμπάνιας Google Shopping Ads;
Τα οφέλη για την επιχείρηση σας από την διαφήμιση είναι πολλαπλά.
Αρχικά τα προϊόντα σας και το brand της επιχείρηση σας κεντρίζει την Google. Ακόμα και αν η επιχείρηση σας βρίσκεται χαμηλά στην αναζήτηση της Google μπορούμε να σας βοηθήσουμε να φτάσετε στην πρώτη θέση στις αναζητήσεις των χρηστών της Google και φυσικά να βρείτε νέους πελάτες.
επιλογή λέξεων κλειδιών
Τα Google Shopping Ads εκτός από τα παραπάνω οφέλη είναι και πολύ εύκολα στην χρήση τους. Αντί να γίνεται η απαίτηση στην λεπτομερή αναζήτηση και μελέτη λέξεων – κλειδιών όπως η Google ορίζει τις λέξεις – κλειδιά που είναι πιο συμβατές με το περιεχόμενο των προϊόντων της επιχείρησης σας βασιζόμενη πάντα στις πληροφορίες που συλλέγει και έτσι να προβάλλει τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε σε στοχευμένο κοινό για τα καλύτερα επιθυμητά αποτελέσματα.
Δομή των διαφημιστικών μηνυμάτων – πως φαίνονται οι διαφημίσεις;
Η δομή των διαφημιστικών μηνυμάτων είναι απλή και ουσιαστική, δηλαδή με μια ματιά να βλέπει ο χρήστης τις διαφημίσεις των προϊόντων σας. Θα έχει τα εξής:
- Φωτογραφία προϊόντος, τουλάχιστον να είναι 800x800x , με λευκό φόντο και χωρίς στάμπες.
- Τίτλος προϊόντος έως 150 χαρακτήρες , από τους οποίους εμφανίζονται οι 70
- Τιμή πώλησης
- Ονομασία του καταστήματος
- Και κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες όπως είναι η διεύθυνση του καταστήματος σας , το τηλέφωνο και τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησή σας.
Που εμφανίζονται οι διαφημίσεις αγορών;
- Στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google , πάνω ή δεξιά από τις διαφημίσεις κειμένου και στο αποκλειστικό shopping ads tab (αγορές) με λειτουργίες φίλτρων
- σε site συνεργατών αναζήτησης της Google
Αφήστε μια απάντηση